Житомирський ЦРД № 68 "Електронік"

Основна інформація

Статус:

Центр раннього розвитку

Вікові групи:

Діти 1-3 роки, Діти 4-5 роки, Діти 6-7 років

Опис

ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИЙ НАПРЯМОК
Головною метою роботи нашого закладу є створення сприятливих умов для максимального фізичного розвитку дитини, її психіки, формування духовності, навичок комунікативності шляхом розроблення здоров’язбережувальних та здоров’я-формувальних технологій.

Педагогічним колективом закладу було визначено ряд пріоритетних завдань, які сприяють фізкультурно-оздоровчому напрямку, який базується на урахуванні стану здоров’я, самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості дітей, до реальних умов роботи дошкільного закладу, особливостей родинного виховання, а саме:
- створення екологічно сприятливого життєвого простору здоров’язбережувального та здоров’ яформувального середовища, оптимізація рухового режиму дітей;
- оновлення принципів, змісту та освітніх технологій;
- орієнтація на формування життєвої компетентності дитини;
- забезпечення фізичного, психологічного та морального здоров’я;
- забезпечення розвивального предметно-ігрового середовища;
- гуманізація взаємин дитини з навколишнім середовищем;
- формування свідомого , відповідального ставлення до життя;
- творча самореалізація педагогів;
- підсилення творчого розвитку дошкільників засобами інтеграційного - освітнього процесу;
- удосконалення роботи по формуванню життєвої компетентності дошкільника у різних сферах його діяльності;
- соціально-педагогічний патронат сім’ї.

ЕКОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК
Одним з провідних напрямів роботи закладу є екологічне виховання дошкільників. ...

ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧИЙ НАПРЯМОК
Головною метою роботи нашого закладу є створення сприятливих умов для максимального фізичного розвитку дитини, її психіки, формування духовності, навичок комунікативності шляхом розроблення здоров’язбережувальних та здоров’я-формувальних технологій.

Педагогічним колективом закладу було визначено ряд пріоритетних завдань, які сприяють фізкультурно-оздоровчому напрямку, який базується на урахуванні стану здоров’я, самопочуття, рівня фізичного розвитку та підготовленості дітей, до реальних умов роботи дошкільного закладу, особливостей родинного виховання, а саме:
- створення екологічно сприятливого життєвого простору здоров’язбережувального та здоров’ яформувального середовища, оптимізація рухового режиму дітей;
- оновлення принципів, змісту та освітніх технологій;
- орієнтація на формування життєвої компетентності дитини;
- забезпечення фізичного, психологічного та морального здоров’я;
- забезпечення розвивального предметно-ігрового середовища;
- гуманізація взаємин дитини з навколишнім середовищем;
- формування свідомого , відповідального ставлення до життя;
- творча самореалізація педагогів;
- підсилення творчого розвитку дошкільників засобами інтеграційного - освітнього процесу;
- удосконалення роботи по формуванню життєвої компетентності дошкільника у різних сферах його діяльності;
- соціально-педагогічний патронат сім’ї.

ЕКОЛОГІЧНИЙ НАПРЯМОК
Одним з провідних напрямів роботи закладу є екологічне виховання дошкільників. Змістовною, систематичною та результативною є пізнавальна діяльність дошкільнят 5-го та 6-го років життя в екологічній лабораторії, де вихователем з екологічного виховання Копельчук А.Б. в ході спеціально організованих еколого-пізнавальних занять, пошуково-дослідницької діяльності, спостережень за об’єктами живої та неживої природи під час цільових прогулянок на „екологічній стежині”, праці в „Зеленій кімнаті”, діяльності екологічного клубу „Паросток”. Основними завданнями, які ставить на меті вихователь у роботі з маленькими „природолюбами”, – це, поряд з формуванням у дітей цілісної картини світу взагалі та певних природничих понять про оточуючий світ природи планети Земля та природи Космосу зокрема.

ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНИЙ НАПРЯМОК
Художньо-естетичне виховання дошкільників забезпечують спеціалісти закладу у тісній співпраці з вихователями та батьками вихованців. Організація музичної діяльності у закладі спрямована на формування у дошкільників почуття прекрасного засобами музичної діяльності; розвиток музичних здібностей: музичний слуху, голосу, естетичний смаку, творчості, уяви, фантазії і на високому рівні здійснювалась музичними керівниками Погребніченко Л.Д., Павленко І.В., Ладуренко С.Ю., які тісно співпрацювали з вихователями усіх груп. Музкерівники дають змогу відчути художньо-естетичну природу музики і пластики,як мистецтво вияву людських емоцій і почуттів. На високому методичному та естетичному рівнях проводяться свята, розваги, театралізовані музичні розваги.

Гарних результатів досягнуто керівником гуртка театралізованого мистецтва Марцун Н.П. у формуванні в групах дітей середнього та старшого дошкільного віку любові та потягу до театрального мистецтва. Діти добре розуміють зміст вистав, з задоволенням перевтілюються у театральні образи, передаючи за допомогою засобів виразності їх особливості, володіють засобами інтонаційної виразності, проявляють багату уяву, самостійність, творчість, акторські здібності. Під час організації та проведенні занять, свят, розваг педагоги надають можливість кожній дитині активно виявляти себе, активізують пасивних, сором’язливих дітей, залучають їх до виконання провідних ролей, заохочують до прояву творчої активності, намагаються розвивати вміння імпровізувати.

Вихователь із зображувального мистецтва Мацюк Л.М. тісно співпрацює з вихователями, які доповнюють і поглиблюють уявлення, знання та вміння дітей, набутті на заняттях з малювання, ліплення, аплікації в студії зображувального мистецтва. Як результат роботи діти відповідно до свого віку та своїх індивідуальних можливостей вміють самостійно добирати способи зображення і матеріали, компанувати задум на папері, володіють різними традиційними і нетрадиційними техніками образотворчого мистецтва, створюють сюжетні, предметні, декоративні роботи з малювання та аплікації.

Відгуки

Фотографії 3

Підтвердіть розміщення відгука!

На вказану електронну пошту ми відправили лист
для підтвердження відгука.
Якщо Ви не бачите лист, перевірте папку Спам

Зв'язатися з репетитором

Для зв'язку з репетитором, залиште свої контактні дані
Номер телефону

Дякую за заявку!

Репетитор отримає Вашу заявку на електронну пошту і зв'яжеться з Вами найближчим часом