Дніпровський ЦРД №259 "Тополька"

Основна інформація

Статус:

Центр раннього розвитку

Вікові групи:

Діти 1-3 роки, Діти 4-5 роки, Діти 6-7 років

Опис

Дошкільний заклад (ясла – садок) №259 засновано в 1967 році в місті Дніпрі.

53 роки невтомної праці розуму, серця, душі колективу перетворили «Топольку» на маленьку Країну Дитинства, звідки бере початок могутня ріка людського життя. Кожного дня веселі, допитливі, життєрадісні малюки відчиняють двері привітного дому, де турботою і піклуванням їх оточують талановиті і люблячі педагоги.

З 2003 року заклад отримав статус «Центру розвитку дитини», який має свій стиль, традиції та особливості організації навчально – виховного процесу.

Він відрізняється від традиційного дошкільного закладу і змістом, і формами роботи з дітьми, оскільки опікується в першу чергу корекцією психічного, мовленнєвого і фізичного розвитку вихованців.

Сьогодні у закладі функціонує 11 вікових груп: 2 групи раннього віку, 4 групи дошкільного віку, та 5 спеціалізованих груп, з яких 3 - для дітей з порушенням мовлення, одна - з порушенням психологічного розвитку, одна - зі складними порушеннями розвитку. Щорічно у закладі виховуються понад 270 маленьких громадян України.

В центрі впроваджується залучення дітей з особливими освітніми потребами в загальний освітній простір, з цією метою його відвідують дев’ять малюків із синдромом Дауна, дитячим аутизмом, легкою розумовою відсталістю; органічним розладом особистості.

Створення умов для успішної інтеграції дітей з генетичними та іншими порушеннями розвитку є головним завданням педагогічного колективу. Це перші паростки інклюзивного виховання в д...

Дошкільний заклад (ясла – садок) №259 засновано в 1967 році в місті Дніпрі.

53 роки невтомної праці розуму, серця, душі колективу перетворили «Топольку» на маленьку Країну Дитинства, звідки бере початок могутня ріка людського життя. Кожного дня веселі, допитливі, життєрадісні малюки відчиняють двері привітного дому, де турботою і піклуванням їх оточують талановиті і люблячі педагоги.

З 2003 року заклад отримав статус «Центру розвитку дитини», який має свій стиль, традиції та особливості організації навчально – виховного процесу.

Він відрізняється від традиційного дошкільного закладу і змістом, і формами роботи з дітьми, оскільки опікується в першу чергу корекцією психічного, мовленнєвого і фізичного розвитку вихованців.

Сьогодні у закладі функціонує 11 вікових груп: 2 групи раннього віку, 4 групи дошкільного віку, та 5 спеціалізованих груп, з яких 3 - для дітей з порушенням мовлення, одна - з порушенням психологічного розвитку, одна - зі складними порушеннями розвитку. Щорічно у закладі виховуються понад 270 маленьких громадян України.

В центрі впроваджується залучення дітей з особливими освітніми потребами в загальний освітній простір, з цією метою його відвідують дев’ять малюків із синдромом Дауна, дитячим аутизмом, легкою розумовою відсталістю; органічним розладом особистості.

Створення умов для успішної інтеграції дітей з генетичними та іншими порушеннями розвитку є головним завданням педагогічного колективу. Це перші паростки інклюзивного виховання в дошкільному навчальному закладі.

Навчально – виховна робота здійснюється відповідно до Базової програми розвитку дитини дошкільного віку «Дитина». Вихователі використовують у роботі з дітьми ціле розмаїття інноваційних методик та програм з метою навчання їх грамоти, математики, формують у них знання та уявлення про навколишній світ.

Структурними складовими дошкільного закладу №259 є такі центри діяльності: центр психологічної служби; центр мовленнєвого розвитку, центр розвитку інтелекту та підготовки до навчання у школі; фізкультурно – оздоровчій центр; центр логоритміки та розвитку музичних здібностей.

У 2010 році дошкільний навчальний заклад визнали атестованим з відзнакою.

Колектив нашого дошкільного закладу узявши, за основу принципову тезу Ш.О. Амоношвілі: «Дитину потрібно вирощувати що квітку», створив систему взаємодії між родиною – вихователем – викладачем – помічником вихователя – спеціалістом, з тим, щоб діти, які відвідують наш дошкільний навчальний заклад (центр розвитку дитини), перебували в центрі уваги і здобули повноцінну дошкільну освіту.

Повноцінне дитинство – це особиста територія, місце, обладнане з любов’ю, розумінням душі та прагнень кожного малюка. В подібних умовах під керівництвом дорослих дитина стає дизайнером цього простору. Відчуття власної щасливої території допомагає вихованцям рости самостійними веселими, самодостатніми особистостями.

Відгуки

Фотографії 3

Підтвердіть розміщення відгука!

На вказану електронну пошту ми відправили лист
для підтвердження відгука.
Якщо Ви не бачите лист, перевірте папку Спам

Зв'язатися з репетитором

Для зв'язку з репетитором, залиште свої контактні дані
Номер телефону

Дякую за заявку!

Репетитор отримає Вашу заявку на електронну пошту і зв'яжеться з Вами найближчим часом