ЦРД "Абетка"

Основна інформація

Статус:

Центр раннього розвитку

Вікові групи:

Діти 1-3 роки, Діти 4-5 роки, Діти 6-7 років

Опис

Чому при надходженні просять так багато документів?
"Азбука" - ліцензований Центр, підлягає офіційним перевіркам і ми повинні дотримуватися законів. Згідно із Законом" Про дошкільну освіту " ми зобов'язані збирати весь необхідний перелік документів з батьків наших вихованців.

Чому не можна оплачувати в середині або в кінці місяця?
За правилами нашого центру оплата проводиться перед початком місяця. В індивідуальних випадках допускається 50% передоплата. Залишок необхідно внести на першому занятті нового місяця. Для цього необхідно заповнити Заяву на розстрочку платежу.

Чи необхідно приєднуватися до групи в Вайбере?
Група в Вайбере - це один з майданчиків спілкування адміністратора з батьками групи. У нашому центрі досить багато надходить інформації, яку потрібно донести до батьків. Батьки не завжди знаходяться в центрі, коли адміністратор оголошує будь-яку новину. Ми хочемо виключити ситуації, коли хтось із батьків не дізнався під час ту чи іншу новину.

Чому не дозволяють батькам писати в групі в Вайбере?
Група в Вайбере створена для донесення інформації від Адміністратора до батьків. Ми хочемо бути максимально коректними і не заважати іншим учасникам групи особистим листуванням. Будь-які питання, які виникають у вас особисто ви можете задати адміністратору особистим повідомленням. Дякую за розуміння.

Навіщо адміністратору потрібна моя пошта і телефон?
Телефон і пошта — це також, одні з основних способів комунікації адміністратора з батьками. Телефон необхідн...

Чому при надходженні просять так багато документів?
"Азбука" - ліцензований Центр, підлягає офіційним перевіркам і ми повинні дотримуватися законів. Згідно із Законом" Про дошкільну освіту " ми зобов'язані збирати весь необхідний перелік документів з батьків наших вихованців.

Чому не можна оплачувати в середині або в кінці місяця?
За правилами нашого центру оплата проводиться перед початком місяця. В індивідуальних випадках допускається 50% передоплата. Залишок необхідно внести на першому занятті нового місяця. Для цього необхідно заповнити Заяву на розстрочку платежу.

Чи необхідно приєднуватися до групи в Вайбере?
Група в Вайбере - це один з майданчиків спілкування адміністратора з батьками групи. У нашому центрі досить багато надходить інформації, яку потрібно донести до батьків. Батьки не завжди знаходяться в центрі, коли адміністратор оголошує будь-яку новину. Ми хочемо виключити ситуації, коли хтось із батьків не дізнався під час ту чи іншу новину.

Чому не дозволяють батькам писати в групі в Вайбере?
Група в Вайбере створена для донесення інформації від Адміністратора до батьків. Ми хочемо бути максимально коректними і не заважати іншим учасникам групи особистим листуванням. Будь-які питання, які виникають у вас особисто ви можете задати адміністратору особистим повідомленням. Дякую за розуміння.

Навіщо адміністратору потрібна моя пошта і телефон?
Телефон і пошта — це також, одні з основних способів комунікації адміністратора з батьками. Телефон необхідний для термінових випадків. Тільки на пошту ми висилаємо результати тестових завдань дітей, які періодично проводяться в нашому центрі. На пошту ви можете отримати фото-бонуси та інші подарунки, які теж висилаються виключно на пошту. Також, пошта необхідна для дублювання основних оголошень нашого центру.

Навіщо потрібні рекомендації?
Рекомендаціями ми називаємо додатковий навчальний матеріал для домашнього використання. Заняття в центрі проходять два рази на тиждень. Цього буває недостатньо для 100%-го запам'ятовування пройденого матеріалу. Для закріплення знань, отриманих на заняттях даються завдання, які ви можете проходити вдома. У комплексі (заняття в центрі + виконання рекомендацій) дають дуже хороший результат.

Навіщо потрібно слухати вдома диск з англійської мови?
Так рекомендує автор методики Валерія Мещерякова. Вона вважає, що тільки в комплексі можливий стабільний і хороший результат в навчанні дитини іноземної мови.

Не прийшло сповіщення про перенесення / скасування занять, не дізналися про новину…
У роботі адміністратора передбачені наступні варіанти оповіщення батьків:
1. Усно під час роботи груп, на перервах, до і після занять
2. Особистий телефонний дзвінок, смс по телефону
3. Розсилка в чаті в Вайбере
4. Оповіщення про новини на сайті і в соц.мережа
Прохання залишити всі свої контакти для стабільної комунікації з Вами. Як правило, при дотриманні всіх умов (у нас є ваш телефон, Пошта, Ви є учасником чату в Вайбере), проблем не виникало.

Більше відповідей на питання у нас на сайті в профілі.

Відеопрезентація

Відгуки

Фотографії 3

Документи 1

Підтвердіть розміщення відгука!

На вказану електронну пошту ми відправили лист
для підтвердження відгука.
Якщо Ви не бачите лист, перевірте папку Спам

Зв'язатися з репетитором

Для зв'язку з репетитором, залиште свої контактні дані
Номер телефону

Дякую за заявку!

Репетитор отримає Вашу заявку на електронну пошту і зв'яжеться з Вами найближчим часом